• Auto Bassadone OÜ
  • Küsi pakkumist

    Mark*:
    Mudel*:
    Esindus*:
    Nimi*:
    Telefon*:
    E-post*:
    Lisainfo:
    * märgitud väljad on kohustuslikud

    * Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Auto Bassadone OÜ privaatsustingimustele.

    Soovin proovisõidule

    Nimi*:
    Telefon*:
    E-post:
    Mark*:
    Mudel*:
    Toimumise koht*:
    Kuupäev:
    Kellaaeg:
    Lisainfo:
    * märgitud väljad on kohustuslikud

    * Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Auto Bassadone OÜ privaatsustingimustele.

    Soovin teeninduse aega

    Auto reg number*:
    Telefon*:
    E-post:
    Mark*:
    Teenindus*:
    Soovin rentida asendusauto*:
    Lisainfo*:
    * märgitud väljad on kohustuslikud

    * Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Auto Bassadone OÜ privaatsustingimustele.

    Lisatud 24.03.2023

    See pilkupüüdev masin, mida on fotograaf ja autoajakirjanik Tarmo Tomson ideaalselt jäädvustanud, on 6-kohaline Hyundai Santa Fe. Et paremini aimu saada, millise autoga on tegu, võtsime auto nädalavahetuseks ja proovisime ka ise ära. Kuidas sa muidu ikka autot müüd kui endal kogemus puudub.

    Santa Fe ei ole uustulnuk Hyundai mudelivalikus. Esimene Santa Fe veeres tehasest välja juba 2001 aastal, kui Hyundai tuli turule maasturiga, mis oli rohkem suunatud Ameerika turule. 2012 aastal tuli juba mudeli edasiarendus - lisandus variatsioon just lühikese ja pika teljevahe näol. Aga see ei ole see, millest me täna rääkima pidime, ajalugu oskab ju googeldada igaüks.

    Esimene emotsioon kui ma reede lõunal sellesse üpriski suurde luksusmaasturisse istusin, oli meeliülendav – igal pool hele nahk, nii palju nuppe keskkonsoolis, mõnus ja mugav rool ja päris korralik suur ekraan. Natukene vaatasin autos ringi ja panin ta nupust käima (uued ja uhked autod on kõik keyless, kuigi see ajab ikka vahel närvi ka). Mõnus diisli käivitusmüra kostus hetkeks salongi ning seejärel oli juba täielik vaikus. Natuke oli imelik ka, kuna 2.2 diiselmootor peaks ju veidi rohkem lärmama, aga ei midagi – vaikne ja mugav - nagu ka selle raha eest ootaks. Võtsin suuna kodupoole. Mõnus maanteel kulgemine, tuul oli parajalt tugev ja asfaltki veidi märg ja libe, kuid see pea 2 tonni kaaluv elukas istus teeküljes nagu liimitult. Sellest autost ootaks, et minek on veidi uimane ja teravus puudub. Reaalsuses aga -krutid nupu sport režiimi, vajutada pedaali vastu põrandat ja hetkega suudad sooritada möödasõidu. Aga ei, see oli lihtsalt selline mõttevälgatus. Meie oleme siin korralikud liiklejad ning teeme asju ohutult. Maanteed mööda hõljusin mugavalt koju, asjad kokku ja jälle linnapoole tagasi. Linnas ootas mind ees juba järgmine proovikivi - 4 inimest autos, kuidas nad ära mahuvad? Santa puhul ruumist puudu ei tule. 6-kohaline salong ja ka käetoed tagumistel istmetel lausa karjuvad mugavuse ja luksuse järgi.

    Nädalavahetusel sai kokku sõidetud umbes 800km ning väga erineval maastikul - kruusal, asfaltil ja ka asfalti laadsel toodel, mis oli künklikum kui ilmselt maanteed Kuu peal. Ma pean ütlema, et olen meeletult üllatunud selle auto võimekuses ja selles, kui mugav on temaga sõita ka halvemates teeoludes. Lisaks nahksisule ja kõigile võimalikele lisadele annab salongi avaruse tundele juurde kindlasti terves pikkuses ilutsev panoraamkatus, mis lisab nii valgust kui ka seda vau efekti, eriti just öösel sõites.

    Üldiselt võib rahule jääda. Eks iga auto puhul on ka asju, mis häirivad, näiteks see, et istmesoojendus võtab aega rohkem, kui mõnel teisel mudelil ja reahoidja on kohati liigagi agressiivne, kuid üldises võtmes üllatusin meeletult just selle auto mugavuses ja luksuses.

    Lugu: Cristo - Turundusspetsialist AutoHalle
    Pildid: Tarmo Tamson - Petrolheads.ee

    Töölaua versioon