• Auto Bassadone OÜ
  • Küsi pakkumist

    Mark*:
    Mudel*:
    Esindus*:
    Nimi*:
    Telefon*:
    E-post*:
    Lisainfo:
    * märgitud väljad on kohustuslikud

    * Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Auto Bassadone OÜ privaatsustingimustele.

    Soovin proovisõidule

    Nimi*:
    Telefon*:
    E-post:
    Mark*:
    Mudel*:
    Toimumise koht*:
    Kuupäev:
    Kellaaeg:
    Lisainfo:
    * märgitud väljad on kohustuslikud

    * Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Auto Bassadone OÜ privaatsustingimustele.

    Soovin teeninduse aega

    Auto reg number*:
    Telefon*:
    E-post:
    Mark*:
    Teenindus*:
    Soovin rentida asendusauto*:
    Lisainfo*:
    * märgitud väljad on kohustuslikud

    * Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Auto Bassadone OÜ privaatsustingimustele.

    Lisatud 09.11.2021

    Sel aastal on Eesti aasta auto 2022 finalistide seas kaks Hyundai mudelit: elegantne ja sportlik i20 ning ideeautot meenutav futuristlik elektriauto IONIQ 5.

    i20 on Hyundai B-segmendi mudeli kolmas põlvkond, mis toodi turule 2008. aastal. See on üks Hyundai edukamaid mudeleid, mis on klientide poolt väga hästi vastu võetud.

    i20 tähistab kvaliteeti, töökindlust ja praktilisust. Kuigi i20 näeb niisamagi üsna sportlik välja, on see nõudlikumale kliendile saadaval ka N Line varustuses.

     

    Linnateedele ja ringrajale

    Mudeli välimus on saanud inspiratsiooni autorallist, mida ilmestavad stiilsed 17” valu­veljed. Must-punaste tikanditega salong annab veelgi sportlikku ilmet juurde. Lisaks sellele teeb i20 N Line sõites „urisevat“ häält.

    Ringrajal sõitmiseks loodud i20 N on täiesti omast klassist. Väike, kerge ja kurvides terav sportmudel on leidnud oma koha klientide seas, kes soovivad sport­autot, mis oleks soodsa hinnaga, manuaal­käigukastiga ja seadistatav.

     

    Auto tulevikust

    Innovaatline ja futuristlik IONIQ 5 jõudis Eesti turule alles selle suve lõpus, kuid ilmselt ei leidu elektriauto huvilist, kes sellest autost midagi kuulnud ei ole. Mudeli teeb eriliseks tema välimus, mida esmapilgul peetakse ideeautoks, mis ei ole veel masstootmises.

    IONIQ 5 on esimene Hyundai elektri­auto, mis on ehitatud täiesti uuele spetsiaalselt elektriautodele mõeldud E-GMP platvormile (Electric Global Modular Platform). See võimaldab auto kiiremat laadimist, paremat juhitavust ja ruumikamat salongi. IONIQ 5 teljevahe on lausa kolm meetrit. Mudel on saadaval nii kahe- kui ka nelikveolisena ning uudisena on võimalik tellida ka päikesepaneelidega auto.

    Põhivarustuses olev 3,6 kW „auto kui laadija“ tehnoloogia (Vehicle-to-Load) võimaldab laadida ükskõik millist elektriseadet, näiteks elektritõukeratast, -rollerit või matkavarustust. Üks pistik asub salongi teise istmerea all ning on kasutatav, kui sõiduki elektrisüsteem on sisse lülitatud. Teine ühenduskoht asub laadimis­pistiku juures sõiduki küljel. Kasutades muundurit on võimalik laadida suure võimsusega elektriseadmeid ka siis, kui sõiduki elektri­süsteem on välja lülitatud.

    Nii saad matkates voolu võtta autost, et teha pannkooke, laadida elektri jalgratast või lapse sünnipäeval täis puhuda batuudikeskus.

     

    Turvalisus eelkõige

    Hyundai mudeleid on alati seostatud nende iluga, kuid autotootja paneb aina rohkem rõhku ka sellele, et nad oleksid ka turvalised.

    Hyundai i20 on varustatud sõidurajal jälgmise abisüsteemiga, mis hoiab sõiduki kiirusel 0–180 km/h maanteel ja tänaval oma sõiduraja keskel. Parkimiskohalt aitab välja manööverdada parkimis­kaamera ning saadaval on ka mudelid koos pimenurga andurite ja isekohanduva kiirushoidikuga.

    Hyundai IONIQ 5 sai Euro NCAPi ohutus­testis maksimaalsed 5-tärni. Mudel paistis silma kategooriates: „täiskasvanud sõitja“, „lapsreisija“ ja „ohutusabi“.

     

    2. taseme autonoomne sõitmine

    IONIQ 5 on esimene maanteesõidu abisüsteemiga HDA II (Highway Driving Assist 2) Hyundai mudel.

    See muudab kiirteel sõitmise mugavamaks, kombineerides navigatsiooni­põhise nutika püsikiirushoidja, sõiduraja jälgimise abisüsteemi ja kasutades 2. taseme autonoomse sõitmise võime­kusi. See funktsioon kasutab esikaamerat, radarit ja navigatsiooni­andmeid, et kontrollida kiirust, suunda ja jälgimiskaugust ning aidata juhil sõidu­rada vahe­tada.

     

    Foto: Automotiiw

     

    Hääleta: Eesti aasta auto 2022

    Hääletada saab 5. detsembrini. Eesti aasta auto 2022 ja rahvalemmikud kuulutatakse välja 8. detsembril LaitseRallyParkis toimuval galal.
    Oma hääle saad anda siin.

    Töölaua versioon