Liiguta tabeli sisu, mugavamaks vaatamiseks keera mobiilset seadet küljele või vali lehekülje all vasakul olev töölaua versioon täisvaate nägemiseks
Lisatud 08.03.2024
“Brändiuuendus on osa pikaajalisest ettevõtte strateegiast sõidukite maaletooja ja jaemüüjana. Kui seni on Bassadone grupp ja sinna alla kuuluvad ettevõtted olnud Eestis tuntud peamiselt sõidukite maaletoojana, siis nüüdsest soovime tugevamalt esile tõusta just sõidukite müügisektoris,” sõnas Auto Bassadone tegevjuht Veiko Karu.
Karu lisas, et autotööstus on täna kiires arengus, mistõttu vajab muutust ka sõidukiteostukogemus. “Automarkide ja -mudelite mitmekülgsus, kütuseliikide valik, omandivorm, sõidukogemus, järelhooldus ja muu valikurohkus on muutnud sõiduki ostu keerulisemaks kui kunagi varem. Seetõttu on ka sõidukimüüjatel üha olulisem roll aidata kliendil teha õige valik, lähtudes ennekõike kliendi vajadustest ning võimalustest,” selgitas Auto Bassadone tegevjuht.
Auto Bassadone eesmärk on olla kõige kliendikesksem sõidukimüügi kompetentsikeskus Eestis, Lätis ja Soomes. “Auto Bassadone esindab 11 automarki ning enam kui 100 automudelit. Meil on kõige rikkalikum valik eri kategooria sõidukeid, misläbi on keskuses ka kõige parem teadmine eri automarkidest ja -mudelitest. Meilt saab ostja kogu vajaliku teadmise autode kohta, säästes seeläbi aega mitme esinduse külastustelt, mis tihtilugu on ka linna eri otstes,” nentis Veiko Karu.
Auto Bassadone esindab automarke nagu Alfa Romeo, Citroën, Fiat, Honda, Hyundai, Isuzu, Jeep, Opel, Peugeot, KGM ja Suzuki.
Sõiduki ostukogemuse parendamiseks investeerib Auto Bassadone digitaliseerimisse, muutes sõidukiostu kliendile kiiremaks ja mugavamaks. “Näeme, et ostjad ootavad rohkem paindlikkust ja mugavust nii sõiduki ostmisel kui hooldusel. Seetõttu tõime turule Flex teenuse, mis on alternatiivne viis sõiduki omamiseks ilma esmase sissemakse ja pikajaliste kohustusteta. 0% sissemakse ja 0% lepingutasuga on võimalik soetada endale fikseeritud kuutasuga sõiduk kuni üheks aastaks ning seejärel tagastada see ilma lisakulutusteta. Kogu protsess on siinjuures digitaalne,” tõi Auto Bassadone tegevjuht välja ühe näite. Ta rõhutas, et tegemist ei ole renditeenusega, sest sõiduk kuulub sel perioodil ostja omandisse.
Karu usub, et sõiduki e-poest ostmine muutub ka tavapäraseks praktikaks, nagu täna on seda näiteks teleri ost. “E-poest auto ostmine peab olema otsast lõpuni digitaliseeritud, et ostja saaks seda teha endale sobival ajal ning ilma kliendihalduri sekkumiseta. Ostja valib välja endale sobiva sõiduki, sõlmib e-poes lepingu ning seejärel toimetab müüja sõiduki soovitud aadressile,” kirjeldas Karu. Ta tõi esile, et ka hoolduses on ostjal sama ootus – tuua auto hooldusesse endale sobival ajal, sõltumata hoolduse lahtiolekuaegadest.
Ettevõtte tegevjuhi sõnul ei too brändiuuendus kaasa muudatusi personalis. “Ettevõte jätkab tegutsemist samas koosseisus. Meil töötavad eksperdid, kellel on paarikümne aastane autotööstuse kogemus ja laialdased teadmised eri automarkidest,” kinnitas Karu.
Auto Bassadone esindused on Eestis Laagris, Rocca al Mares.
Bassadone grupp on 120-aastase ajalooga pereettevõte, mis on üks suurimaid sõidukite maaletoojaid ja edasimüüjaid Baltikumis ja Soomes. Auto Bassadonel on Eestis kaks, Lätis üks ja Soomes viis esindust.