Liiguta tabeli sisu, mugavamaks vaatamiseks keera mobiilset seadet küljele või vali lehekülje all vasakul olev töölaua versioon täisvaate nägemiseks
Lisatud 02.01.2024
Alates SANTA FE debüüdist 23 aastat tagasi on see ikooni staatusesse tõusnud maastur võitnud miljonite klientide südamed üle kogu maailma. Viienda põlvkonna põhjalikult ümber kujundatud SANTA FE* on loodud kõigile, kes soovivad muuta elu tavalised hetked erakordseteks.
*Piltidel on näha prototüüp, mida veel ei müüda. Teatud funktsioonid, värvid, materjalid, lisavarustus ja spetsifikatsioonid võivad tootmismudelist erineda või olla saadaval valikvarustusena.
Eelkäijast tõhusam ja säästlikum
1,6-liitrise turbobensiinimootoriga uus SANTA FE on saadaval nii täishübriidi kui ka laetava pistikhübriidina.
Hyundai Motor kasutas 2018. aastast pärineva SANTA FE viimase mudeliversiooni uuendamiseks ebatavalist disainistrateegiat, alustades kujundamist tagaluuki ümbritseva ala suurendamisest, et õues olemist saaks veelgi enam nautida, ning liikus alles seejärel ülejäänud välisdisaini juurde. Põhjuseks on tagasiside klientidelt, kes veedavad palju aega aktiivseks puhkuseks värskes õhus.
Puhkeasendiga istmed
Siseruumi üheks silmapaistvamaks osaks on puhkeasendiga esiistmed koos jalatugedega, mis võimaldavad sõitjatel end puhkehetkel eriti mugavasse asendisse kallutada.
6-kohalise versiooni teine istmerida on varustatud nn kaptenitoolidega, millel istumise teeb eriti mugavaks motoriseeritud lõõgastumisrežiim. Ka kolmandas istmereas on kallutatava seljatoega istmed.
Esikokkupõrke vältimissüsteem (FCA 2) võib juhti hoiatada ja pidurid tööle panna, kui eesolev sõiduk järsult aeglustab või süsteem tuvastab esikokkupõrkeohu.
Maanteel või kiirteel kurve läbides aitab ohutut sõidukiirust säilitada navigatsiooniinfot järgiv isekohanduv kiirushoidik (NSCC 2). Maanteesõidu abisüsteem (HDA 2) aitab hoida juhi poolt kindlaks määratud sõidukiirust ja pikivahet eesliikuva sõidukiga. Lisaks aitab see maanteel ka sõidurada vahetada ning autot oma sõiduraja keskel hoida.
Tavaliselt ei tunne kliendid autot valides huvi, mitu turvapatja autos on. Kuid see muutub kohe, kui midagi juhtub. SANTA FE varustusse kuulub tervelt 10 turvapatja, mis tagavad kriitilistes olukordades optimaalseima kaitse: 2 esiturvapatja, juhi põlveturvapadi, keskturvapadi, 2 külgturvapatja ees ja 2 teises istmereas ning 2 turvakardinat, mis kaitsevad ka kolmandas istmereas istujaid.
SANTA FE ülejäänud juhiabi- ja turvasüsteemide hulka kuuluvad veel intelligentne piirkiiruse järgimise abisüsteem, tagurdamisel tuvastatud ristsuunalise liiklusega kokkupõrke vältimissüsteem, täisvaatemonitor, kaugjuhitav iseparkimissüsteem ja ohutu väljumise abisüsteem.